Стаття 9. Права споживача при купівлі товару належної якості.
Якщо Ви вирішили обміняти товар належної якості або відмовитися від нього, це можливо зробити у випадку:
Не користувалися придбаним замовленням, щоб усі бирки, сам товар залишалися цілісними.
Пройшло трохи більше 7 днів (крім дату покупки).
Товар не мав жодних зовнішніх ушкоджень.
Замовлення не входило до тих продуктів, які не підлягають заміні.
потрібно надати сам товар, та заяву про заміну/повернення з квитанцією або чеком про оплату.
Вимоги щодо повернення сплаченої за товар грошової суми підлягає задоволенню протягом 10 днів з дня надання вами відповідної вимоги
У разі відмови покупця від товару продавець повинен повернути йому суму, сплачену покупцем відповідно до договору, за винятком витрат продавця на доставку від покупця поверненого товару.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
Якщо Ви вирішили обміняти товар неналежної якості* або відмовитися від нього, це можливо зробити у випадку:
проведення експертизи в авторизованому сервісному центрі та надання відповідного акта про дефект.
потрібно надати сам товар, та заяву про заміну/повернення з квитанцією або чеком про оплату.
Підставою для твори продавцем заміни товару є відповідна рекламація та акт авторизованого сервісного центру про наявність дефекту в товарі, його неремонтопридатності або про зроблений неодноразовий ремонт. Для скорочення термінів розгляду рекламації просимо вас докладно вказати, який саме дефект містить товар, що повертається.
у разі виявлення вами недоліків у товарі та пред'явлення вимог щодо його заміни продавець зобов'язаний замінити такий товар на новий. Якщо у момент пред'явлення цієї вимоги у продавця відсутній необхідний заміни товар, заміна має бути проведена протягом місяця з дня пред'явлення такої вимоги.
Споживачу витрати, пов'язані з доставкою та (або) поверненням зазначених товарів, здійснюється силами та за рахунок покупця.
Кошти повертаються протягом 10 робочих днів.
Для Фізичних осіб для повернення коштів за товар належної та неналежної якості необхідно надати на електронну адресу de.viktory.shop@gmail.com такі документи:
Номер замовлення.
Касовий чек
Висновок авторизованого сервісного центру (при поверненні товару неналежної якості)
Для Юридичних осіб для повернення коштів за товар неналежної якості необхідно надати на електронну адресу de.viktory.shop@gmail.com наступні документи:
Товарна накладна - 2 екземпляри (поворотна накладна форма Торг-12).
Рахунок-фактура
Висновок авторизованого сервісного центру (при поверненні товару неналежної якості)
Після перевірки документів наш спеціаліст зв'яжеться з вами та погодить дату повернення товару. При поверненні товару клієнту видається розписка про приймання товару.
Адреса повернення: Харків ТРЦ Французький бульвар Академіка Павлова, 44Б 0 поверх Відділення Нової-пошти №73